Clothes

Gårdagens outfit: Linne - Gina, randig tröja - Bikbok och converse :)
Dagens outfit: Jeans - cheap monday, linne - Gina, t-shirt - gina.


Hejhej, filmen va jättebra verkligen! Och vi satt brevid några riktigt cooola människor, hahh. Dom gjorde också bion liiite roligare. Oxh såklart jag o alicia själva, har alltid så jävla kul mpå bio med henne. Vi skrattar alltid överdrivet även om det inte är kul, mohhahah. Och i slutet av filmen ställde jag mej upp och ba: Mitt namn e bajsmanne, hahah. Vi typ dog, jag vet vi har udda humor. Menmen. Har egentligen inte så mycklet att berätta så det blir ett kort inlägg, kanske kommer fler ikväll, vem vet? ;) Juste bilderna jag lovade kommer lite senare för mamma tog hem sakerna till sej men jackan ser ni ju på bilden:D Är inte säker på att jag ska behålla den, va tycker ni? Men bustiern e jag 100 på! Åhhhh, längtar till sommmarn, tänk va fint det kommer bli! Till kavaj, skjotor och jeans shorts! Baaajs, ge mej sommar! Men nu ska jag tagga vi höööörs!

Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Åh vilken mysig blogg du har!

Kramis <3

2010-03-02 @ 15:02:40
URL: http://hahaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0