Bilder från i fredags:)

Hejhej, tänkte lägga in lite bilder från igår m mobilen men jag fattar inte hur man gör, hahha. Och jag brukar ändå alltid kunna dt :O Så jag överför från Bluetooth men nu orkar jag inte det :P Så ni får leva utan bilder. Men bilder på när jag red i fredags har jag alla fall. Igår kväll hade vi skit kul vi låg och skrattade åt oss själva för vi var så fula till 4, hahah. Imorse vaknade vi halv 12. Vi låg i och för sej kvar i sängen ett lååångt tag. Sen åt vi frukost men la oss i sängen sen igen. Karin drog hem och jag ska på träning om 1 timma ungefär.
Vi hörs ikväll för jag har inget mer att skriva typ.
Jag älskar dej bby♥ Du vet nog vem du är;)

Hanna och tornado.

Och två bilder på mej o Curare




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0