Back to normal

Hejhej, snabbt inlägg kommer här:D Heheh jag e tuff. Nej men, snart kommer det ett inlägg med massa gammla vidos som ger massa gammla minnen. Ja, alla fall. Idag slutade jag halv 3 då tog jag bussen till slussen och möte alicias klass som skulle till eriksdalsbadet och bada. Men jag följde med dom dit och alicia skulle inte bada så vi bara satt där och sukta alla m glass, mohhahah. Vid 5 när dom hade badat klart fick vi äntligen gå då möte vi lisa vid tunnelbanan. Vi tog bussen hem från slussen till mej. Han inte göra så mycket eftersom vi kom dit runt 7 nån gång. Typ snacka och äta. Guuuuud det va så länge sen vi va m varan ääälskar er! Nu har jagfixat massa och bestämmt kläder till imorn, SKÖNT! Men nu ska jag dra kommer snart tillbaka med det inlägg fuuult av vidios:D
Men först dagens outfit,
Jeans - CM
Tröja - M&Q
Kofta - Lindex
Strumpor - H&M

Bättre bild på tröjan:D
Hahah, jag spilde lite vatten på tröjan :P Orkar inte redigera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0