Alicia vill fukka mej!

Hejhej, ligger i sängen med alicia den lille våldtäktsmannen. Vet att klockan är typ inget men vi sov ju inte mycket inatt... Så alicia typ sover och jag e cool:D skälet till att alla mina outfit bilder inte blir roterade är för att jag har mobilbloggat senaste dagarna. Men just nu e det så segt så jag inte ens orkar lägga in bild, gör det imorn. Det e en nackdel men det e skönt att kunna använda mobilen! Så nog med ointressant fakta, haha, vad har jag gjort idag.. Jag va med alicia och matilda i forum vi gick mest runt och träffade några fräna manar, hehe. Men tid 3 elr nåt drog M hem medans jag och A drog till mej, har inte gjort mycket ikväll. Vi har passat en liten bebi hund;D kollat på film, lagat mat och glor fruktsallad, visst d vi nyttiga? Det va faktiskt skit gott! Men vi har också vart ute o pulsat i snön med Molly(hunden) ja det e väl allt i princip, juste och så har vi retat Douglas den fräne fyhr:Dmen nu ska jag väcka alicia och om det inte går så ska jag störa david lite c: Godnatt<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0