Alicia, bio, shopping

Hejsan, sitter i trappan på sergel med min lilla bebis alicia. Vi ska snart hämta ut våra biljetter till valentines day! Hoppas den är bra alla säger det iallafall. Idag har vi inte gjort nåt specielt direkt. Först jobbade vi i min pappas nya affär, tog vi bussen till slussen och gick runt i affärer, alicia hittade en cool tröja på lindex som hon typ ska köpa och jag köpte en jeansjacka och en bustier från lindex, bilder kommer ikväll:)Då kommer det även bild på dagens och gårdagens outfit(er?) Orkar inte berätta så detaljerat om dan, men berättar om filmen ikväll för det blir en hemmakväll för mej, inte kul... Men jag har ju david som kan underhålla mej, mohaha:D pusspuss vi hörs ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0