Dag 07

Min bästavän.

Jag har inte bara en bästavän. Utan flera, Lisa, Sofia,Alicia, Hanna, Matilda. Sen har jag många som öär väldigtvälsigt nära vänner. Som jag litar på massor men ändå inte riktigt bästavän. Och ist för att skriva om alla så väljer jag en. Alicia. För det är henne jag har vart som närmast med lägnst om man säger så.

Alicia Sofia Lindeborg. Vi lärde känna varandra för ung 4 år sen. Sommaren till 3an. Vi belv super tajta direkt och har alltid varit. Även om vi har bytt vänner att umgås med har det alltid vart Jonna och Alicia. Ett tag va vi väldigt mycket med Sofia, sedan blev det marion och sedan Lisa. Men det har alltid vart vi och någon till. Hon är helt underbar. Och hon förstår mej fult ut, utan att behöva fråga. Jag har så sjukt myckt minnen med dej. Från att vi va jävligt kaxiga och små tills allt roligt vi gör nu. Tänk alla vi har bråkat med förut. När jag tänker efter förstår jag inte själv hur vi vågade va sådär mot vissa.. Alla dagar på grönan, boovallen, bagarn och hemma hos oss. Allt vi har gjort. Det är sjukt hur mycket roliga och sjuka saker vi gått igenom tsm.

Egentligen är vi så himla olika jag helt överspidad, social och hatar och vara själv medans alicia kan vara rätt blyg och och gillar att bara ta det lugnt hemma ibland, fråga mej inte varför för det har jag fortfarande inte fattat själv.. Men ändå är vi så jävla lika. Folk har sagt till oss flera gånger att vi är som syskon, liksom oåtskilldiga... Exakt samma humor, gillar samma saker pratar likadant gör vi också. Liksom samma språk även ganska lik röst. Jag älskar henne så oerhört mycket även om jag kan irretera mej på henne också, som in i helvete. En gammal kompis sa en gång till mej, lär man känna dej så får man Alicia på köpet. Och ja så är dte kanske lite. För vi är med varan nästan jämt. Och har alltid varit. Hon har sån himmla stor plats i mitt liv. Och vad hon tycker betyder en jävla massa. Jag bryr mej verkligen om minsta ord hon säger. Haha. Det är egentligen inget posetivt men så är det. Ja vet inte mer hur jag ska förklara henne mer i ord för hon är så underbar. Men jag ska kortfatta mej.

Jag älskar dej cheyen. Så himmlahimmla mycket. Utan dej vet jag helt seriöst inte hur jag skulle va idag♥

Bild från 5an.. Haha söta cheyer..


Från 7an

Sommras och 8an


Sen har vi ju dom lite pinsamma bilderna från 6an..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0