Dag 06

Ett drömförhållande.

Ja det är svårt. Hmm.. ? Man skulle ju kunna säga, allt skulle vara perfekt om man vill va lite kortfattad. Fast jag skulle nog inte vilja att det skulle vara för perfekt heller för då tror jag man skulle tröttna. Faktiskt. Så perfekt ska det inte va men nära intill.

Man ska kunna lita på personen till 110 % Aldrig va rädd för att det man säger elr gör ska alla hans kompisar få reda på. Man ska också kunna va sej själv. Annars är det menningslöst.. Liksom om jag inte skulle vara mej själv skulle det ju inte va mej han va kär i, det skulle ju vara någon annan. Och det skulle ju bli lite konstigt. Sen ska man känna sej trygg med personen, han ska vara besyddande. Men absolut inte för mycket. Det blir bara tjatigt och irriterande, han ska bry sej om en men inte terra om ni fattar. Man ska klara av att bråka utan att det betyder att det tar slut. Man ska alltså kunna lösa det tsm.

Sen ska man ju älska personen såklart ! Och man ska vara älskad tillbaka, annars kommer jag inte på så mycket mer just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0