Dag 05

Något som får mej att le..

Ja det finns mycket som får mej att le. Jag ler nästan jämt kan man säga. Och det skulle bli väldigt långt om jag satt och skrev om att jag log åt så kör på en lista ist !

♦ Min familj
♦ Mina underbara vänner
♦ Min pojkvän
♦ När ossi skriver " Godnatt älskling" Till mej
♦ Att träffa en kompis som vart bort länge
♦ Att se att någon är glad för att se mej
♦ När någon säger jag älskar dej och verkligen menar det
♦ När jag är med mina kompisar
♦ När jag tänker på hur mycket underbart folk jag lärt känna sen agusti
♦ Alla gammal tider
♦ Alla vänner som alltid funnist där
♦ Att jga fortfarande har kontakt med mina barndomsvänner
♦ När folk bara säger något allmänt snällt
♦ Gulliga kommentarer, inlägg och sånt på facebook
♦ Att bara vara i samma rum som någon man verkligen tycker om
♦ Att tänka på allt bra som har hänt mej
♦ Att skriva den här listan
♦ Att komma till skolan när man vart borta ett tag och se Elsa hoppa mot mej överlyklig
♦ Flumma med Agnes på matten
♦ När beata skrattar och gör sina speciella steg ;)
♦ När Nora förklarar hur mycket jag förändrat i hennes liv och hon säger att hon älskar mej
♦ Tilde gulliga min med håret bakom öronen
♦ Matilda sjunga
♦ Gulliga sms
♦ Att veta att visa vänner kommer jag alltid ha kvar
♦ Att bli kliad i håret
♦ När man vet att det är något kul i helgen

Ojdå det blev rätt mycket.. Som jag sa jag ler nästan jämt så det där va inte ens en 4del av allt jag ler av. Jag kan le även om någon inte ens säger något speciellt snällt. Men det är väl bra antar jag :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hhahahaha matilda sunga hahaha!!! <3<3

2010-12-16 @ 21:25:43
URL: http://matiildablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0