Dag 04

En viktig person.

Den här blir svår. Jag har så många viktigta människor i mitt liv så det är svårt att välja en.. Men det blir Matilda.
Matilda Blom Augustsson. Min barndomsvän. Vi lärde känna varan när vi va 3 - 4 år genom våra brorsor. Umgicks hur mycket som helst fram tills vi va runt 12 kanske då vi tappade kontakten lite. Träffades mest på fotbollen och dp va vi med varan men umgicks inte på fritiden. I 6 och 7an träffades vi lite då och då. Men vi har alltid vart bra kompisar och så. Men sen hösten 2009 har vi fått upp all kontakt och är nu hur bra kompisar som helst, bättre än någonsin.

Hon finns alltid där för mej. Vi bråkar aldrig. Och hon lyssnar på allt jag har och säga. Verkligen allt. Utan att döma mej elr något sånt. Hon har hjälpt och stöttat mej genom så himmla mycket. Speciellt när det häller en speciell person, och du vet vem jag menar hoppas jag.. Jag skulle aldrig svika henne och hon skulle aldrig svika mej. För sån är hon inte. Jag har så himmla kul med dej älskling, allt vi har gjort. Kommer du ihåg glöggen ? Haha omg, pinsamt.. Och Peter vånan BFF ! Haha, alla gånger vi sovit hos varan och alla sjuka saker vi gjort. Jag älskar dej så otroligt mycket. Du är helt sjukt underbar. Att va med dej är så anorlunda. Vi gör alltid spontana saker lite utan att tänka, det älskar jag med dej. Ja jag vet inte riktigt hur jag ska förklara.

Men du betyder verkligen jätte mycket för mej älskling. Jag älskar dej, och jag menar det verkligen när jag säger det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0