Dag 03

Mina rädslor.

Hmm.. när jag tänker efter är jag rädd för ganska mycket. Som t.ex. skräckfilm. Inte alla men vissa är jag totalt livrädd för, så att jag kan känna att jag inte kan sova. Ni vet så att man skriker och aldrig skulle komma på tanken att kolla på en skärckis i ensamhet. Hellre med typ 10st runt sej. Egentligen är det inte själva filmen jag är rädd för med tanke på att det bara är en film, man är ju int md och upplevr det.. Jag är mer rädd för takarna jag får av filmen. Att det kan hända mej. Och sen är jag helt sjukt rädd för mardrömar. Har inte så många längre. Men har haft, massor. Kunnde ibland vackna upp av att mami väckte mej för jag had skrikit och gråtit i sömnen. Jag hade samma och samma mardrömar hela tiden. Ganska läskigt när jag tänker på det. Nu kommer jag inte ihåg när jag drömmde en mardröm sist.. Och på tal om mardrömar hör det ihop med en annan rädla jag har. Klaustrofobi.

Usch. Det är jobbigt. Jag kan få panik av att va på en buss med för mycket folk, elr något sådant. Och bli instängd elr fast hållen är det absolut värsta jag kan tänka mej.När jag tänker tanken att krypa runt i ett ventelationsystem (som dom ofta gör i filmer) blir jag nästan rädd. Tänk att vara i ett rör och bara kuna gå framåt. Inte sidan erl bak, hemska tanke. Och det här kommer från en dröm jag haft en gång. Jag tror jag va kanske 5 år. Och anldningen till att jag kommer ihåg drömmen är nog för att jag har berättat den för dolk så många gånger. Elr bara för att jag har bra minne.. Drömmen är egentlign inte så läskig men det handlar alla fall om att jag är ut och går med min familj och går fel ner i en källare typ där dt sitter en stor svart björn på en stol och jag sätter mej i hans knä. Det låter helt sjukt jag vet. Alla fall håller björnen i mej och vägrar släppa. Ung så. Orkar inte berätta så detaljerat med ni fattar grejen.

Längre får det inte bli för då orkar ni väl inte läsa ;) Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0