Dag 01

Vem är jag?

Jag heter Jonna, Jonna Paulina Lundh. Men om jag fick bestämma själv skull jag vilja att mitt "första" namn va paulina. Har aldrigt riktigt gillat Jonna.. Nog om mitt namn. Jag är som ni kanske vt 14 år, alltså född 1996 den 7 maj. Går i 8c2 i myrsjöskolan. Trivs bra viket är nice. Innan jag började 7an gick jag i Boo gård. Jordens underbaraste lilla skola. Där jag gick i en underbar klass. Jag bor i boo som ligger i nacka. Kanska random.. Haha. Men ibland kan det va trevligt. 

Utanför skolan umgås jag med mina kompisar, min underbara pojkvän, rider och spelar fotboll. Jag är nästan aldrig ensam. Det är det absolut värsta jag vet, jag är helt enkelt helt sälskaps beroende. Och hur är jag som person.. ? Jag skulle ju då inte dirket påstå att jag är en dyster och blyg person. Haha, tvärt om. Jag är väldigt social och nästan jämt glad :D Är även oftast ganska postiv, och har förändrat mej väldigt mycket det senaste 1 - 2 åren när det gäller hur jag är mot folk i min omgivning. Förut va jag ganska kaxig och sånt. Själv tyckr jag också att jag har världens bästa humor. Rätt sjuk om man söger så. Jag och mina kompisar har nog den mest udda humorn i världen.

Jag är väl ganska bra i skolan och så men det tror inte dom flesta eftersom jag inte tänker så mycket innan jag pratar så det kan lätt komma ut halvt osmarta kommentarer ur min mun. Sen tror jag nästan på allt och alla. Kan gå på vad som helst.

Ja nu vet ni lite gran om mej försökte hålla det rätt så kort så fick inte med allt jag ville menmen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0