Ändring

Har ju redan brättat om dagen kommer strax tbx med dag 03. Men har gjort om lite i listan såhär se den ut nu,

Dag 01 – Vem är jag?

Dag 02 – Min första kärlek.
Dag 03 – Mina rädslor.

Dag 04 - En viktig person
Dag 05 – Något som får mig att le.
Dag 06 – Ett dröm förhållande.
Dag 07 – Min bästa vän.
Dag 08 – Hur mitt liv har förändrats under 2010
Dag 09 – Något som får mig att börja gråta.
Dag 10 – Något jag saknar.

Dag 11 - vad är kärlek?

Dag 12 - Någon jag verkligen vill.
Dag 13 – Något beroende
Dag 14 – Detta ångrar jag

 

Så, inte mycket ändring. Men la till, hur mitt liv har förändrats under 2010 och tog bort min familj. Med tanke på att det va lite tråkigt att läsa kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0