Treeeevligt

Hejsan älsklingar, hur mår ni?

Hade skit roligt och myyyysigt igår ! Alla ni är underbara.
Va ju hemma hos Sofia med henne, alicia, lisa, my, lacki, david och daniel.
Kan inte berätta allt här eftersom vissa som inte ska veta det läser min blogg.

Aja lite om idag, har sovit i en timme inatt vilket känns gaaaalet onajjs...
Jag och S va tvugna att dra vid typ 8 för vi skulle på insperationsdag med fotbollen.
Inte kul, asså det va verkligen sjukt tråkigt. Och typ sådär 3 timma långt -.-
Haha, fast jag sov mej igenom nästan hela. Så det va ju lite skönt.
Efter vid ung 2 följde jag med S och kolla när hon spelade match.
Blev 1-0 till enskede, tråååk "/

Jag coh S fixade oss fort som fan och sen åkte vi till forum däääär vi träffade lite folk.
Typ, Alicia, lacki, daniel, godar, andreas, diego och filip.
Myyyyyyssss :) Aa och sen så står ju resten av min kväll i förra inlägget ;)

Nu ska jag typ gå och lägga mej i sängen, terra jockii med sms och lite sånt, heheh.
Jag är så snäll, puss på er♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0