Timyyyyyboyyyy, Fiiiisen och Daaaarin

Godmorgon älsklingar !

ASom sagt åkte jag till stan med S och träffade Beata och Matilda.
Vi fikade och pratade massor om typ bara pircingar, hehehe.
Och sen sprang vi in och ut på punktshop för jag köpte en pircingkula o matilda en ny piercing.
Fast när jag skull skruva på den så tappade jag kulan, hehe. Så detva bara o köpa en ny-.-

Jaja, senare drog B och S hem men vi stannnade.
Träffade på Linnéa och Evlina, och så va vi med dom, najjsnajjs.
Vid halv 8 lr nåt åkt Jag E och L till skarpnäck där vi träffa Emil, Dnnis, Jocke och typ Peter.
Dom va lite coola sådär, haha. Men dom va väldigt osociala människor.
Kvällen spenderades med Lisa och Sofia hos mej. Lisa sov hemma men vi sov här.

Nu ska jag fixa mej för jag och S drar o träffar Lisa och Tim :D

Snart får ni dagens (:

Kommentarer
Postat av: Matilda

HÖRRU JA VAR MED TILL SKARPNÄCK DIN JÄVRL

2010-08-22 @ 12:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0