Skogen

Heeejsan. Sitter i soffan och är trött-.- Inte så kul måste jag ju säga.

Men har haft jätte kul idag ! Våra bullar blev btw suuuuuuupergoda. Va tvungen att skriva det ;)
Efter lunch så fixade vi hästarna, picnik och red sen upp till Nelli.¨
Va ute i ung två timmar, fast stannade ju och åt i kanske en kvart.
Haha, eftersom jag och Hanna inte är från gotland så hittar vi ju inte här och Nelli viste inte heller var vi va...
Så vi red lite vilse kan man säga. Och fick gå genom väärsta träsket och vattenpölarna, haha.
Men lilla gryyy va så duktig så hon gicvk först även om det tog ett tag.

När vi kom hem gav vi dom mat, vatten, fixade i ordning dom och släppte ut dom i hagen.
Så nu är vi klara med allt för idag tror jag. Har nyss duschat också och ska snart äta mat.


Har total bildbrist nu när jag inte har min egen data-.-
Men här har ni en bild på mej och min älskling. Saknar dej Vendela:'(


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi din lilla mupp :) beställde den innan dig :D <3

2010-08-04 @ 23:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0