Ridning

Heejsan, har bara varit hemma och varit lat hela dagen, hehe.
Hann inte ens gör mitt saltvatten-.- Jag är såååå bra assåååå !

Men vid halv 6 va dte dax för ridning. Rider ju i vanliga fall på torsdagar.
Men det är ju Nrj imorn och det vill jag inte missa så bytte dag.
Det va rätt så kul bara det att det här är en sämre grupp en dn jag rider i så det va lite lätt.
Typ vem vill galoppera man ba va? hah menmen. Bättre än inget.
Jag red peter som jag förut inte alls gillat men han va skit dukig idag, honom kommer jag vilja ha fler gånger.

Känner mej mycket bättre så ska till skolan imorn alla fall.
Nu har jag precis duchat, fixat lite saker och nu kollar ja runt på datan bara (:

Gammal bild på mej och bästavän i vintras <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0