Packa-.-

VENDELA OM DU SER DET HÄR TYCKER JAG DU SKA RINGA MEJ DIREKT!!

Hej allihop. Hemma från en dag i stan med bääästavän. Träffade aldrig Marran (hahah)
Tänkte inte på att det va söndag och alla affärer stänger vid 5-.- Va ju inte så kul.
Skulle köpt en BH och ett par byxor men bh fanns inte i rätt storlek någon stans..
Och sen hann vi inte till bikbok innna det stängde.. Det va där jag skulle köpt byxorna. Inte kul.
Så det ända jag köpte va ett par trosor från HM, haha jag älskar att köpa underkläder (?)

Just nu gör jag inget alls. Ska pack eftersom jag åker till gotland imorn !
Kankse träffar Alicia och Sophia ikväll om ja hinner, hoppas det alla fall.

favorit i repris (ursäkta för liten bild "/)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0