Navelpiercing

Hej, sitter i sofias säng och bloggar från min mobil så det blir ingen bild. Men men. Har haft en trevlig dag. Jag och alicia åkte en snabbis till forum och sedan vidare till stan. Vi åt lunch och pratade typ. Mötte vid halv 5 sofias vid fridhemsplan och solade. Solade i 20 min så blev lite brun alla fall. Alicia åkte sen hem och jag o sofia åkte och piercade oss:D ååh underbart! Det va min lilla överraskning. Ni får bild imorn det lovar jag. Och det gjorde faktiskt inte så ont. Det va helt klart värt det. Nu på kvällen träffade vi lisa och drog till sickla där vi träffa tim, pontuz och filip. Najjsnajjs. Åkte därifrån Vid halv 11 och träffade alicia, elias, simon o david. Men nu måste jag gå för jag och sofia ska se kolla på män som hatar kvinnor. Puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0