Matilda Hult och Hanna Nordlander

Hola !

Sitter i soffan med Hanna och Matii, vi kollar typ på tv och lite sånt.
Fanny åkte hem vid kanske 2 nån gång :( Kommer inte träffa henne på jättelänge..
JAg och Hanna red ut ida med Nelli ugen, fast en lite annan väg, det va mys. Och vi hoppade lite i skogen;)
Ja, nu när jag bara rider har jag ju inte så mycket kul att skriva om det skulle typ bli,
Ida har vi gett hästarna mat och vatten. Borstat dom, mockat, tvättat dom och ridit. Hahah.
Alltså inte så kul att läsa"/
Matilda kom hit också, U N D E R B A R T ! Jag har saaaknat henne mycket asså.

Men nu måste jag gå och va lite social, pusssen♥

Bild på mej och gry från igår (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0