Måndag, usch

Hej det är blir ett kort inlägg för imorn är min självmordsdag när jag börjar 08:10 -.-
Så jag måste nämligen hinna duscha, tvätta bort siminket, kolla kläder och ja ni vet massa sånt.
Sn ska jagkasta mej i sängen och försöka somna innna 12 alla fall.

Men idag va jag som sagt med My och Sofia. Va även en stund med Alicia och Lisa.
Vid typ 6 drog A och L men då kom David Lacki och Marcus.
Haha, M och L är största rasisterna.. Illa. Marcus är ju typ helt galen.
Fast fyfan va roliga dom va, jag och My typ bara gick och garvade ;)
Aa jag va typ med dom och ahd ekul sen kom jag hem vid 9 elr nåt och nu har jag barar vart innne på datan.

Men nu måst jag tagga, pussen på er♥

Duuu är g1 underbar ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0