JoAl

Som jag sa vad jag med Alicia och mysan, Sofia skulle tydligen vara md oss också men det va ju trevligt det.
Vi va lite i forum med Lisa B också och så åt vi glaaaaaaaaaaaaass, mumma.
Senare drog Lisa hem och vi drog hem till lacki där han, daniel och david va.
Satt typ och snackade och lite sånt. Sen drog vi ut och tröffa Marcus och Lova.

Aa vi gjorde inte så mycket speciellt direkt. Jag Alicia och Sofia åkte o träffade Elias en stund sen ist.
Ja typ det har ja gjort idag, orkade inte skrova så mycket så det blev kort "/
Sofia har tagit lite bilder idag också men  som har hon inte lagt upp -.-
Men nu måååste jag gå och duscha, pusss

Jag och Maja, saknar ridlägret :'( snyggast ansiktsuttryk också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0