Jag saknar dej Lisa

Rubriken har inget med inlägget att göra, ba så alla vet det , haha.

Idag va Hannas mamma snäll och matade hästarna åt oss så vi fick sovmorgon, efterlängtat.
Kollade på film på förmiddan för det va kallt och onajjs ute..
Men blev myyyycket bättre efter lunch då vi red ut en låång ritt i skogen, mkt mys.
Stackars Clara och Calle cycklade efter, och det va skit lerigt typ halva vägen...
Nu har vi inte gjort så mycket, ska väl snart äta middag tror jag.
Och så senare ikväll ska vi kolla på Drag me to hell och äta ooooostbågar ;D;D;D

Just nu sitter jag inne på fb och läser massor av bloggar.
Liksom är lite avensjuk på alla som är på ung "/ Vill också va där :(
Menmen, man får ju inte alltid som man vill, ellerhur?

Juste vilka har hört talas om filmen vampires suck ?
Haha, den verkar alla fall lite kul, den måste jag se. Kommer ut 18 agusti så det är ju inite om så lång tid.
Orkar inte lägga in en video men här har ni en länk till hannas blogg där hon lagt in trailen (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0