Jag älskar er så det gör ont

Shaaaaaaaa.

Som sagt åkte jag och S och träffade Lisa. Vi va i forum ett tag och kollade på saker och drack chai :D
Träffade Tim och hans kompisar en snabbis också, treeevligt.
Men forum är så trist så vi åkte in till underbara stan !
Skulle nämligen fixa en sak där. Träffade även på Ellie och hennes pojkvän.
Dom va göööliga måste jag säga ;) Men det va treeevlans.

Och helt plötsligt fick Lisa vääärsta idèn om att hon ville klippa sidecut.
Så det va bara att åka tillbaka till forum-.-
Jag sa hela tiden att hon inte skulle göra det men det sket hon fullständigt i, haha.
Men det blev faktiskt helt jävla underbart ! Hon är så jääävla fin i det :)

Tog sen bussen till sickla där vi gick runt lite och sen åt på donken.
Åkte vidare hemåt och gick hem till fiiiiisen, heheh.
Där vi åt middag, mycket mat idag asså. T J O C K I S A R.
Vid 9 träffade jag Alicia snabbt för hon har vart borta hela helgen :(
Och nu är jag hemma, själv....

Ja, jag har haft det så jävla underbart min sista sommarlovsdag med mina bästavänner.

Bjuuuuder på den...

Kolla sötnosen :D Visst blev hon fin? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0