Jag älskar er <3

Hejsan, igår va kul men inte direkt en fst om man säger så.. Lacki...
Aja, jag alicia, lisa, sofia, my, danne och lacki va n stund hos lacki och sen ute typ.
Snar på kvällen påkt vi alla hem till sofia dör vi sooov. Mycket mys måste jag säga.
Aa pallar inte berätta så dtaljerat men men..

Idag har jag vart med dom igen. Vi har vart lite över allt typ :)
Just nu är jag och A hemma hos mej men drar snart ut och träffar dom igen.
Ikväll ska vi va hos S igen för hon har FF ! Jäää  :)
Sen sover vi nånstans.. Kanske där lr hos A.

Ni får ha det så kul ikväll för det ska jag ! Puss på er älsklingar <3


My, Alicia, Sofia och Lisa :) Älskar er <3

Lisa och Jag. Älskar dej bajsbästis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0