Heelt nytt asså :D:D:D

Hoooola !

Ikväll hart vi inte gjort så mycket. Ridit öite, vi galopperade utan händer, jäää. Hahah.
Och sen ärir och typ sett på film. Najjsbajjs. Nu kollaar vi bara lite på tv.

Jaja, nu ska ja komma till saken, alltså rubriken, elr ja nåt sånt.
Jag ska göra en lite make over med mej själv (?)
Aa asså om ni fattar. Ja ska bli lite mer odömande och typ, hmm..?
Snällare liksom. Aa om ni fattar. Hahahah det h'r låter skumt. Men ville bara skriva det.
Aa, jag ska börja vara mer omtänksam och alltis bli glad för andras skull.
Fååår se hur det lyckas, men nu ska ja gåååå (: så pussen på er♥

 


LOVE U !


Kommentarer
Postat av: Beataa :)

Jag förstår inte. Du är inte så odömande, eller vad du nu kallar det för och nu är glad för andras skull, eller det verkar som det i vilket fall. :) Din go'a gl'aaaa mupp! :)))) <333

2010-08-15 @ 15:25:29
URL: http://beataofsweden.blogg.se/
Postat av: Beataa :)

Jag förstår inte. Du är inte så odömande, eller vad du nu kallar det för och nu är glad för andras skull, eller det verkar som det i vilket fall. :) Din go'a gl'aaaa mupp! :)))) <333

2010-08-15 @ 15:25:30
URL: http://beataofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0