:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Hejsan (:
Jag är lite deprimerad men ändå sjukt jävla fukking glad just nu ;D
Ska nämligen sova ensam ikväll "/ och det har jag inte gjort på ung 7veckor.
Asså bokstavligen. Jag har lite fobi kan man säga...
Men jag är också jääätteglad för imorn händer en underbar sak vilket är najjs.
Men det kan jag tyvärr inte avslöja vad det är, mohahh.

Ja nu vet jag inte vad jag ska göra, kan inte sova eftersom jag somna halv 7 i natt (morse?)
Men min kväll lär bestå av vindruvor och gossip girl :D
Bild från i våras typ. Jag älskar er tjejer, så jävla mycket♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

och jag älskar dig mest ! <3

2010-08-19 @ 20:25:51
URL: http://matiildablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0