Att veta att man har vänner som bryr sej betydr mer än världen <3

Fyfan vad jag har underbara kompisar det är helt sjukt ! Satt på bussen hem med S och A dom givk av vid Boogård men jag åkte vidare, skulle hem. Ist träffade jag Elias och Simon en stund. Mobilen hade laddat ut så ingen kunde ringa mej. Min pappa undrade typ var jag va så han ringde S som sa att jag hade åkte hem för en timma sen. Och då hade tydligen alla varit sjukt oroliga under tiden som jag hade gått och skrattat med E och S. När jag sen kommer hem så är min pappa skit orolig och jag ba men shit? Gick in i mitt rum för att sätta mobilen på ladd och då blir jag terrad av sms. Och jag fattade typ inget alls, ba vafan har hänt? Då ringer Matilda mej och typ skriker i telefonen när ja svarar och så förklarar hon allt. Min pappa hade tydligen ringt S för att fråga var jag va och hon sa att jag borde va hemma för länge sen. Och då blev hon jääääätterädd och trodde jag hade blivit våldtagen elr nåt. Så hon hade ringt typ varenda människa för att hitta mej, åååååh gulle. Eve och mathilda va typ ute och letade fter mej och massor. Lisa och Sofia hade grått massor och bett till gud. Alicia hade också bett till gud typ, och snackat med min bror. My hade skickat miljontas sms där det stod typ, JONNA HALLÅ ?! VARFAN ÄR DU??? ALLA ÄR OROLIGA :O:O Och typ massa. Asså gud vilka underbra vänner man har asså ! Jag är så jävla glad för att jag har er, varenda en. Jag skulle inte va ett skit utan mina kompisar och då menar jag alla.

Lite grejer jag fått på facebook,






Kommentarer
Postat av: matilda

men fan det är klart som fan jonna!!!!!!!!!!!!!!! gud du får ladda mobilen för det där va inte kul asså ! :O älskar dig <3

2010-08-29 @ 23:02:09
URL: http://matiildablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0