Wiiii

Hinner inte berätta om dan så mkt, emn efterskolan mötte jag david en snbbis för ahn har ju vart i västindien, i typ 1000000år. Guuuud, va han va brun. Alla fall sen åkte jag till alicia för att vänta på henne. Vi gick snabbt till forum köpte hårfärg och kollade lite. Och nu har jag färgat det! Wiiiiii! Jag brukar aldrig bli nöjd men nu blev jag det:D Fast det blv ju inte så JÄTTE stor skillnad. Blev inte så bra bilder eftersom min webb suuuger och jag pallla inte ta me mobil. Men alla falll. Och det kommer bättre imorn, promise!

Före, det stavas F.U.L.B.I.L.D menmen ni överlever.


Efter, ljuset gör att det ser grönt ut:S Men det är det inte. (kan inte visas på bild just nu )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0