Toooorsdag

Hejhej, hinner knappt blogga ikväll men det får ni leva med. Idag fick vi sluta kl 2, jääääjjjj. Då åkte ja till gurra med Noris och Elsiiiiii! Det va massor med mys. Vi köpte glass och satt oss i gurra. Kommer kanske bilder ikväll om NORA! Laddar upp dom. Sen drog Nora och jag o Elsa busringde lite folk, alltid kul:D Men sen behövde Elsa OCKSÅ dra till sin jääävlans tennis och då hade jag så tråkigt så jag drog o träffa Matilda, Kanthita, Ludde, max, alex, lukas, pompen och love. Trevligttrevligt. Sen drog jag iväg till ridningen. Jga red Lillagubben. Det gick väl helt okej, vi hade dressyr. Inte det roligaste men det va rätt så kul. fter hjälpte vi till rätt mycket i stallet. Och sen åkte jag hem. Nu har jag ätit men inte hunnit duscha, suck... Men det ska jag snart ta och göra och så måste jag packa OCH göra läxan. BAAAAAJS! Just nu sitter jag och pratar med Johanna på skype och har gjort det i typ lite mer än 1 timme. Imorn vet jag inte vad som händer, men det ska jag ta reda på nu på momangen. Men nu måste jag taggaaaaaa. Seeeee ya:P
Puss Jonna

Gaaaaammal, men jag älskar dej så otroligt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0