Skit..

..ridningen gick skit! Har aaaldrig ridit så dåligt i hela mitt liv! Usch och fy.

Hahah, ursäkta det där:P Men det gick verkligen skit.. Men nog med det nu ska jag berätta lite om dan istället. Efter skolan gick jag hem för att byta om och äta innan ridningen. JAg blev klar vid typ 3? Då tog jag bussen till forum för att köpa strumpor och så väntade jag på sali och saadia. Dom kom vid ung kvart i 4, för dom e seeeeeeeeeega! Ja alla fall vi gick runt och kolla i affärer och typ prata. Men vid halv 5 gick vi till nacka trafikplast, o jag tog bussen till stallet och dom till orminge. Som sagt gick det sämst, och jag red newton. Vi hoppade och jag brukar vanligtviss älska det men nu va det faktiskt inte så kul :/ Efter fick vi som vanligt tååårta, hehehh. Och det är så jääävla ljust nu! Tänkte bara säga det :D Juste måste bara berötta det här för jag och malin är jäääävlans coola! Innan vi skulle åka så va vi nere på ridbanan och hoppade hinnder för att se hur högt vi kunde hoppa(asså utan häst) Och jag o malin hoppade 90!!!! Vi e coola, vi hade säkert klarat högre men vi hann inte :P Ikväll ska jag bara ta det lugnt och typ börja packa:S

är inne på min brors dator så det blir tyvärr inga bilder:( Men snart kommer alla fall dagens outfit!

Pussar jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0