Skadeglädje = Hemskt?

jag äger på rubriker (: Hahah, ne men så kan man stava min dag, S-K-A-D-E-G-L-Ä-D-J-E. Inte så bra kanske :/ Men hemskt sant. Alla fall. Efter skolan åkte jag till forum för att träffa alicia och Sofia. Min underbara kompisar. Vi givk runt lute där och så gjorde vi en "hemlig sak" Men gav sen upp hoppdet så vi gick och fika. Det va himmla mys måste jag säga. Jag kommer bli tjock och fett och ful..... Jaja, men som min bror brukar säga till mej, ät så du blir tjock och glad. Haha, fattar inte riktigt hur det hänger ihop :S Men sen tog vi bussen mot sofia.. Och på bussen hade vi jävligt kul. Som alltid dåra. Det är verkligen kul att åka buss måste jag bara nämna. Jaj, orkar inte skriva detaljr för jag har nämligen viktiga saker att göra. Menmen. När vi va på väg hem så kom vi på att vi på riktigt faktiskt är ganska så bäst. Vi listade ut en viss persons LÖGN. Hhaha, va tvungen. Men gud du va ju inte så diskret om man säger så? Liksom, springa iväg? Om han nu är så riktig vaf inte vissa honom och äga oss totalt? Nä ist va det vi som ägde dej! (går inte in på namn, men du fattar om du borde ta åt dej) Hahha, vi avslöjade visst BÅDA dina lögner på en dag. Ojda, häppen. Mne nu känner jag att jag börjar bli lite random. Nu på kvällen har jag varit lite md sofia, vi har kollat på Sex and the city och haft massa glädj i oss. Puss på alla sötnosar, specilt Alicia och Sofia ni betyder guld för mej.




Hehehe, lite ego pics från nyss :P

Kommentarer
Postat av: päron

Hahahaha, vadå ''KOMMER bli fet och ful'' ?

2010-04-29 @ 15:19:30
Postat av: Anonym

Det är fan inte sant att man inte tror på någon som man har kännt inprincip hela livet. THATS FUCKING UNBELIEVABLE! Ni fattar verkligen inte hur mycket ont ni har orsakat mot henne! Ni verkar verkligen inte fattar att det är så otroligt dummt och korkat gjort av er att hålla på och göra massa människor inblandade för att ni inte tror på en tjej. Dessutom har ni tydligt berättat att ni inte vill vara vän med henne, och sen gör ni en sånn här grej. Det är så sjukt, ni borde verkligen skämmas för det är så fånigt egentligen. Speciellt att ni försöker vända alla emot henne och allt som har med henne att göra, hon har fan inte ens gjort något fel! Det är ni som har det! Sluta leka och skaffa ett liv för helvette, vad tror ni att ni får för ryckte nu när precis ALLA vet att ni stalkar människor på fritiden... det är så NO LIFE så det skriker om det. Ge upp bara, för eran egen ära och egen skull och låt henne vara ifred, sköt era egna buissnies och låt andras vara ifred...



2010-04-29 @ 15:35:42
Postat av: blondinen malin

Kika gärna in på min blogg.. ;-)

2010-04-29 @ 15:45:19
URL: http://maamka.blogg.se/
Postat av: evelina

ja tkr du borde chilla en aning du som satt och skrev den där super långa komentaren .. lixm , vem e de som inte har något liv för hur fan har man tid att sitta och skriva 456789 km lång text om hur inget liv man har .. ? om man nu själv hade ett liv lixom hahahhahahhhah

2010-05-01 @ 00:11:45
URL: http://aliceochevelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

vrf tar du bort kommentarer ?

2010-05-04 @ 17:21:35
Postat av: ...

ofta du tar din dyrbara tid då att svara på mitt ''långa'' medelande som du tyckte var så långt... och att du ens sitter och läser det. så du borde fan inte säga ngt.... sug på den du.

2010-05-05 @ 22:01:17
Postat av: Anonym

haha , fett ägd där eve

2010-05-05 @ 22:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0