S Ä M S T? Jo tack jag vet

Hejhej, sämst blogging, jag vte men det har vart som helg för mej :D Men ska berätta lite om igår och idag. Igår efter skolan åkte jag hem till Nora med agnes och tilde. Vi typ va hos henne oxh pratade och höll på med Noras lillesyras underbara MÖSS! Jag hade själv 2 råttor förut så jag älskar sånt:P Sen gick vi hem till tilde. Men hann inte göra något innan Agnes va tvungen att åka hem :( Men jag och nora stannade där. Vi planerade vår film och kollade runt på datan. Vid 6 ung började vi spela in filmen och blev klara vid kanske 11:S Hahah det va mååååånga omtagningar kan jag säga. Men det blev faktiskt bar. Det blev lite läskiga alla fall, iderna va bra men vi e ju inte pro på sånt :P Vi somnade rätt så tidigt men det va skönt.
Imorse vaknade vi redan vid 10... Men ändå najjs. Vi gick upp gjorde frukost och kollade tv. Vid 12 ung började vi fixa oss och drog sen vid 2 till mölnvik där vi åt lunch och sånt. Vid 4 kanske åkte jag mot matilda och dom hem. Då måste jag byta buss vid ålstäket och där va Aex så han följde md mej till matii. Hos hennne typ skrattade vi åt gammla bilder och åt bullar:P Och så va det ju ridning på kvällen. KUL! Vi hoppade och jag hade gigolo det gick great. Mycket bättre än förra gången. Hahh. Men nu ska jag gå och läsa FRIDA! Köpte den idag ;) Juste måste bara nämna att jag älskar min papi fick 500 av han nyss:D

På söndag är det här exakt för ett år sen, OMG va varmt det va då :O

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha nej den är inte snyggare på mig ! :O

2010-04-22 @ 22:11:17
URL: http://matiildablom.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha nej den är inte snyggare på mig ! :O

2010-04-22 @ 22:11:34
URL: http://matiildablom.blogg.se/
Postat av: Matilda

nej det är den inte alls ! :O <3

2010-04-22 @ 22:12:37
URL: http://matiildablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0