Måndag

Jag vet att jag sa att jag skulle skriva om i söndags men jag tror inte jaa hinner ikväll.. Hade glömmt att det va träning idag. Menmen.. Plus att alicia fort inte har laddat upp bilderna. Men hittade en till bild matii hade lagt in. Jaja nu ska jag sluta babbla, och ist berätta lite om dagen. Vi fick börja dagen men att börha 08:20 ist för 09:40, baaaaaaaad. För vi hade nämligen "myrsjönellt" provt i matte. Så jävla töntigt, det är nån sak vi har i skolan, ja alla fall. Rätt bra tror jag att det gick. Sen flöt dan på typ som vanligt, fast vi fick sluta 2 ist för halv 3 pga vår mattelärare kände sej snäll (: Alltid trevligt. Efter skolan tog jag bussen till forum där jag kollade runt lite i affärer och även lämnade tbx dom där tightsen jag visade tidigare. Men ist hittade jag en tunika på cubus jag belv käääär i, mumms. Juste det är bajsbra att cubus har öppnat i forum. Mendans jag gick runt där och väntade på Alicia och sofia köpte jag också en smothie. Men sen så pallade inte gå runt där så åkte till slussen för att möta dom, dom hade nämligen vart på fäktning med klassen. Oscar köpte också en kexchoklade till mej :D Tack för den mannen. Hhaha. Sen tog vi bussen hem till mej där vi typ luskade dfram lite top secret fakta, mohahha. Vi gjorde faktiskt inte så mkt. Vid 8 hade jag träning och dom drog hem. Det va skit skönt att träna. Och rolig träning dessutom. Nu har jag duschat och typ kollade kläder till imorn. Om jag klarar av att gå upp imorn kanske jag hinner slänga in ett inlägg innan skolan. Nu har jag inte mkt mer att säga, är snart tbx med dagens och bild på tunikan jag köpte :) PUSSEN

Hahah, jag som räddar miljön mot pizza kartong :) Fukk va nära det va att jag ramlade i! Inte kul måste jag säga...

Kommentarer
Postat av: Alicia

ååååååååh oscar, guuuuu cva du e guuuuuuuuuuuuuullig ååååååh en kexxhoklllaaddååååhh det mååååste jagf bara skriiiva på min blooooooooooogg för jag e så himlllllllllaaaaaaaaaaaaaa gllaaaaaaaaaaaaaad, oscaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar<33333333333333333333333333333333333333333333333333

2010-04-27 @ 11:49:35
URL: http://[email protected]
Postat av: Matilda

hahaha skitkul ! :D <3

2010-04-27 @ 16:43:57
URL: http://matiildablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0