Hinner inte egentligen

Ja som rubriken säger, hinner inte blogga egntligen. För jag har läxa till imorn och har inte ens börjat... Ska skriva n saga på engelska, inte kul. Men kort får det bli. Det va skön dag i dag i skolna. Först va vi på museum, och det är ju najjs. Sen matte prov och sen sluta vi. Fast då skull vi städa md klaasen för att få pngar till klasskassan . Va mycket mindre jobbigt än jag trodde. Så dte va ju lätt. Jag gik med tilde, johan och oscar typ hela vägen sen ett tag gick sali och hanna med oss. Fyfan va varm det va idag också :D:D:D:D Jag och tilde badade till och med i aborrsjön. Elr ramlade i... Typ:s Hahha, hala berg nära vatten = inte bra:P Haha, har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv! Fyfan va kul det va! Sn va det ridning som gällde. Dressyr barbaka. Jag hade LG, det gick väl bra. Och på slutet red vi baklängs, det är fett kul. Tänkte bara säga det. Men nu måst jag dra. Pussen

Jga och tilde idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0