Helgen

Ooops, glömde skriva igår , fast jag lovade.. Men jag hade fult upp. Det va jätte kul på kryssningen verkligen. Jag älskar min släkt :D På lördagen hann vi inte göra så super mkt typ äta lunch. När ja kom hem åkte jag och träffa ALICIA! Min ääälskling. Vi satt vid boovallen och pratade om massor. Sen tog vi bussen till gurra. Där vi träffade på Elin och åt middag medans vi väntade på Lollo. Men hon behövde sova hemma så vi pallade inte va kvar där så länge. Så vo åkte till Ruben<3 Där han och elias va. Och vi hade skitroligt. Jag ooh alicia skrattade så vi dog verkligen så nu har jag ännu ondare i halsen:( Men fyfan va vi har bra humor! Det är helt sjukt. Vi skulle egentligen gått hem till mej och sovit men vi stannade där ist. NAJJJJS. Men jag och rubbe somnade vid typ halv 5 och elias jävla man väckte oss 9:O Så nu e jag suuuupertrött. Idag så åkte jag, alicia och ruben till stan. Mys på hög grad. Vi gick till Ben % jerry cafèt och köpte mummsig glass o satt oss vid vattnet vid gamla stan. Och sen gick runt lite. Vid ung 5 åkte ruben och alicia hem men jag mötte lisa vid Londonviadukten för vi skulle sola på ett solarium på söder. Har aldrig vart där förut men det av jätte fint. Och man blev verkligen brun! Brände mej i ansiktet idag också:( Men nu ska jag ladda upp bilder från idag så snart blir jag tbx med en liten bildbomb och även dagens outfit. Puss jonna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0