H to the elg

Hahaha, rubrik = ingen fantasi:P

Hann inte skriva igår för jag hade liksom ingen tid över. Men som vanligt på helger berättar jag lite nu så där i efterhand. MIN VÄN JOCKE FYLLDE ÅR IGÅR, GRATTIS PÅ DEJ. Va tvungen.. Heheh. Berättade ju i och för sej det mesta igår men det blev lite ändring. Tobbe sov aldrig hos sofia tex. Men vi hade jätte kul. Efter skolan va jag i forum ett tag köpte lite saker också, najjs. Sn drog jag och Sofia även och solade lite snabbt bara 15min. Men jag e ganska broooownie nu :D:D:D:D:D:D:D På kvällen va vi ute och träffa, hanna carro fille johanna typ en stund. Orkar inte gå in på detaljer. Mn skoj hade jag, som alltid. Idag har det inte hänt så mycket, än. Men snart kommer nog lille sofia hit. Vi vaknade tiiiiiidigt av att David och Alicia fukkade sej själva, suck.. Vi gjorde frukost och snackade massa. Sn drog D och A. Då la vi oss för att sola en stund men solen gick i moln så ist gjorde vi ansiktsmask. Sen blev jag o sofia så trötta så vi la oss för att kolla på sex and the city till det käka vi glass. Vid halv 4 drog vi ner till Bovallen för hon hade match. Jag kollade på den i sällskap med issa och Kanthita. Trevligt måste jag säga (: Vi skaffade även oss en ny kompis, Otto. Han va cool. Han spelade i Djurgården, ganska fränt. HAN KÄNNDE FELIX. Hehe, kände stort behov till att skriva det. Sen kände han även massor av issas gammla klasskompisar. Nu har jag käkat midda och väntar på att sofia ska komma hit. Vene vad vi ska hitta på men JOnte säger att det är nån fest vid björknäs vill dra ditt men vet inte om jag kan:/ Har match imorn, baaaaajs. Det suger... Menmen Life is hard, hahah. Det där va som att säga, Hej jag är töntig. Bilder på vad jag köpte igår,

Bikbok 199kr, fast jag köpte vita. Men tror jag ska lämna tbx dom:S

Väääääääääärldens bästa mascara, 119kr H&M. Det va rea ;)


Bh och trosor, 50 samt 30 kr!! Sjukt billigt va halva priset. Men rosten är rosa i verkligheten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0