Godmorgon

Hejhej, måste bara nämna att jag är enormt grym! Jag gick upp vid 10över sju sen klädde jag på mej, sminkade mej och gjorde frukost på 23min!!!! Jag e cool. Så nu har jag tid att slänga in dagens ska gå om typ 10min. Men alla falll. Efter skolan blire Sofia och alicia, mkt NAJJJJS. Vi ska hitta på något skojsit, elr juste vi ska göra en top secret grej:P Hehhe. Ja, jag har inte så mycket att skriva om så istället för att börja pladdra om cp saker så får ni en bild på dagens, men förts måste jag nämna att jag FYLLER ÅR OM 17 DAGAR!!
Linne under - Bikbok
Linne över - Kandee
Kofta - Lindex

Till det,
Min bruna skinjacka från spanien
Svarta tygskor från H&M
Och min stora röda väska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0