Fööör mkt tankar

Usch, imorn måste jag prata med min mamma om att köpa sömn piller elr nåt för jag kan INTE sova! Det är omöjligt! Jag har alltid svårt att sova på kvällarna och blir oftast inte trött på kvällen men det suger, för på morgonen e jag så trött att jag inte kan leva:O Och så tänker jag aaalldeles för mkt på typ allt möjligt:S Verkligen allt, och så kommer jag på massa skumt som jag måste komma ihåg och så känner ja mej tvungen att gå upp för att typ skriva upp det. Och jag vet att det inte blir bättre av att sitta vid datan men jag måst göra något, annars får ja panik. 
Jag vet inte om du någonsin tänker på mej. På det vi hade och alla underbara stunder tsm. Jag vet att ja inte alltid va så himla bäst mot dej. Men jag försökte. Sen blir de bara fel, heeelt fel. Men jag tänker på dej. Inte alltid, inte varje dag. Men ibland, oftast på kvällarna, det gör jag. För gud du va så bra i början. Du va allt. Jag saknar dej och jag tänker ibland på det jag gjorde och undrar, hur fan tänkte jag? Jag måste va sjukast på hela jävla jorden? Mn va kan ja göra nu? Om du bara visste hur mkt jag ångrar att jag gjorde så.. Men jag vet ju inte säkert. Fast tror aldrig du någonsin ens tänker tbx på allt det. Men det gör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0