Englska

Shaaaba, sitter på engelskan och gör typ ingt. Hoppades på att vi skulle få vissa våran film men nej. Vi ska typ göra det på tisdag elr nåt. Kanske inte kommer hinna skriva något ikväll så berättar nu ist. Efter skolan åker jag till ekliden för att möta Sofia och Alicia men vet inte om alicia måste hem typ direkt för hon har typ match på eftremiddan. Men sen på kvällen ska alla fall Alicia jag och typ david o tobbe sova hos Soofia och så drar vi ut och träffar massa naaaaajjjs personer lite senare. Det ska bli skoj. Men idag i skoaln är värsta chill vi har lunch om typ 15min sen har vi 2 idrottslektioner. Det är cooolt. Just jag bytte kläder direkt innan jag drig till skolan, hehhe. Men kanske kommer ut bild på det sen.. Men nu har jag inget mer att skriva så jag avslutar med en liten bild från musiken idag, tagen från Tilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0