Böööstuvööön

Vad har hon för hårfärg just nu? Mörkbrunt
Färgat håret? Japp
Vilka färger har hon haft? - Blont, mööörkbrunt, ljusbrunt typ:S
Vad brukar hon använda för smink? Oftast bara conceler, mascara och rouge
Vad är erat första minne? Haha, det va första gången vi va med varan. Hemma hos henne. Minns det solklart! Vi satt i hennes säng först jätte blyga. Men sen hade vi hur kul som helst och vi bada och gjorde värsta coola dansen. Och på kvällen kom micke och oscar till dej. Hahha det e minnen det.
Var bor hon? Boo gård
Är du avunsjuk på henne? Hahh,  ja ibland så. Och md vissa sakr, t.x. hur hon kan va så underbar
När träffades ni senast? Idag :D
Hur träffades ni första gången? Fotboll för 1000år sen men då va vi inte kompisar så typ i 3an när hon hälsa på min klass.
Vad går hon i för sporter? HANDBOLL!
Vad brukar hon göra på helgen? Vara med mej, hahah. Ne men oftast och typ spela match.
Vad brukar hon göra efter skolan? Träna vara med kompisar typ:P
Har ni kramats? Hahah, åå gud ja.
Har ni pussats? Hahah, japp massor (a)<3
Brukar ni säga att ni älskar varandra? Alltid :D <3
Har hon fräknar? Nopp
Har ni kollat på film någon gång? Hahah, jada! Baksmällan, heartbreak hotell och How to lose a guy oin 10 days det e våååra filmer!
Har ni sovit i samma säng? Självklart;)
Har ni skrattat tills ni gråtit? Jaaa, 10000000ggr. Vi är så jääävla roliga!
Har du sett henne gråta? Alldeles för mkt :/
Har hon sett dig gråta? Aa.. <3
Vad ska ni göra i sommar? PARTA!!! Nej men ha jävligt kul som alltid :D
Hur länge har ni varit kompisar? Bara 4år men vi har alltid vart bästavänner. Men det känns som hela livet
Har hon svikit dig någon gång? Japp, men jag e inte heller oskyldig... Fast nog aldrig verkligen riktigt djupt.
Har ni pratat i telefon någon gång? Hahah, ja massssssa ggr !
Kommer ni vara kompisar om 10 år? Hah, jara tills vi sitter i rullstol döda bredvid varan !
Älskar du henne? Om jag gör:O Hon är bäst och jag kan inte tänka mej ett liv utan henne. Jag skulle aldrig vart den jag är nu utan henne. Jag älskar henne till solen och tillbaka 1000ggr. Hon är underbarast, söötast, bäst och absolut roligast. Jag älskar henne så jävla fukking obeskrivligt mkt.
... Och sist, vad heter din bästa vän? Alicia sofia **** Lindeborg
JAG BJUDER PÅ DEN!
Det finns miljoner bilder till! Men nu dunkar mitt huvud av migrän så har inte ork att lägga upp fler.
MEN JAG ÄLSKAR DEJ <3

Kommentarer
Postat av: Alicia

JAG ÄLSKAAAAAAAAAAAAAAAAR DIGG. alltid du och jag bästaböstabästavän<3

2010-04-14 @ 08:24:23
URL: http://alicialindeborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0