Alicia+Sofia+pannkakor = BRAAAA:D

hejhej, det här lär bli kort. Är trätt! (inte vanligt9 och så måste jaag fixa lite med mina kläder. Men Min dag har beståt av alicia och sofia. Efter skolan åkte jag till forum för att möta upp alicia. Vi köpte smothie och tog sen bussen hem till meeej. Där smed vi planer för i sommar och snackade lite med David. Sen låg vi och snacka rätt så länge. Men vid 5 blev vi sugna på pannkakor med bär och grädde så vi gick till hemköp för att köpa grädde och bääär:D Sen ville sofia komma och äta det med oss. heheh. Det blv skit gott, och jag måste säga att vi tre är bääst på att göra pannkakor.. Innan vår träning skulle börja låg vi i min säng och prata ännu mer och ringde lite cooolingar. Vid 8 va det ju träning som gällde. Fotboll. Jäää, alltid kul. Och där va det massa fränisar som va kul att träffa. Nu har jag duschat och ätit en banan, banan e gott. Hahha. Men nu måste jag tagga. Puss jonna

Bild från i sommras, jag längst ner till höger:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0