SÖNDAG:D

heej alla frna mannar,
idag har jag varit hemmma hos lisa hela dan, exakt hela dan:)
vi har städat ut hennes stuga för att vi får pengar för det och vi behöver sammla pengar!!!
och så gjorde vi ett ganska så hopplöst försök att måla om stugan i hopp om mer penar....
men smarta som vi är tänkte vi inte på att en burk kanske inte räckte, hahah så stugan e halv målad:P
men vi städade den as fint och vi ska köpa mer färg imorn, då kommer det bli bääääst där innne!!:)
och vi hade så jäääävla kul under tiden vi målade hahah:D
och nu sitter vi här helt ner kladdade med fääärg.
ska sova här ikväll också, vi börjar ju 10 imorn så vi kan va uppe rätt länge:)
så ja änu en hel helg tillbringade med lisa!<3

nu ska vi gå och hämta glass så jag pallar jag inte blogg mer!

juste jag tänte ha frågestund så fråga på bara, ska försöka svara på allt:D

hahaah, här e vi just nu, fyfan va fula vi e;) det värsta e att vi har sett ut såhär hela dan!<33

Jag och lisa måste nog ta och duscha....<3

Pussar - Jona Banona<w3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem gillar du mest i klassen av tjejerna? :)

2009-09-28 @ 12:43:07
Postat av: Anonym

vad gör du dina designer ? :)

2009-09-28 @ 17:09:08
Postat av: Anonym

hur mycket väger du ?

2009-09-29 @ 15:53:27
Postat av: A'

Är du oskuld? och om inte vem förlora du den me?

Har du vart full?

2009-10-03 @ 21:43:12
Postat av: -

har du färgat håret många gånger? vilken e din riktiga färg?

2009-10-04 @ 02:17:42
Postat av: frågvis

vilken tid i ditt liv saknar du som mest just nu?

har du några nya vänner i sin nya skola?

saknar du din gammla klass?

har du strulat med fler än två?

är du singel?

2009-10-04 @ 02:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0