Ska börja igen....

hejsan,
jag har verkligen inte haft ork att blogg just nu:P
men jag lovar att jag ska börja blogga igen varje dag om jag hinner, när jag får min nya data om typ 2veckor. tills dess ska jagf försöka blogga:) Men tänkte jag kunnde berätta lite snabbt om hur min vecka har varit hittills:P

I måndags var jag först i forum ett tag me klara, saraD och sosso vi typ kollade på lite kläder och åt på donken c:  På kvällen vardet insparksfest för 7:orna. Det va segt i början, men sen blev det roligat, vi typ dansade hela kvällen:D och jag vann en dans tävling när jag dansade med oliver*stolt*

Igår på JoAl dagen spelade jag match mot älvsjö och vi vann me 2-0 vi e bääääst!!;)
sen så åkte jag o lisa till pg´s och åt middag och träffade några cooola kisar och såklart alicia eftersom jag va illa tvungen hahahahah<3

Och idag gick jag först hem efter skolan och hämtade mina fotbollssaker och åt sen drog jag till lisa för att träffa henne och alicia vi va där ett tag och gjorde typ ingenting fast det hände en fett skum mitt glas bara försvan!:O Fast lisa o alicia säger att jag e sjuk elr nåt men det håller jag inte med om för det va där, och sen bara va det inte det, ja jag vet inte men skumt va det,c: senare drog vi till boo vallen elr boovlis hahahahhah, ett tag för att vi hade tråkigt:) men alicia behövde dra hem sen för hon skulle på träningen och jag o lisa gick till bussen för vi skulle åka till fotbollen:D när den va slut gick jag o lisa hem tilll mej och åt och lite sånt sen kom olle och hämtade lisfis;) Nu har jag duchsat och varit inne på datan men snart e det time for bed<3

Dagens outfit:
Mörkblått linne från h&m
vit kofta från gina
svarta slitna jeans från gina

Maaaaasssa pussar från Jonna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0