shoobre

hejhej,
vet att jag inte har skrivit något men jag hinner inte på helgern:O
men har varit me lisfis hela helgen så om ni vill veta vad jag har gjort så läs hennes blogg, http://typisktlisa.blogg.se:D

just nu sitter jag och pratar me min äälskling fanny, på msn:)

hahha, alla fall idag spelade vi match mot bajen, vi trodde verkligen vi skulle förlora, men vi van:)
vi e så jäääävla bäääst, vi spelade seriöst as bra hela laget även fast vi inte hade några avbytare:P
sen drog jag o lisa till lisa, åt frukost, duschade och fixade oss sen drog jag lisa och sofson till boovallen och där va vi och gjorde typ ingenting:) senare kom jonis min baby<3
vid sju kollade jag alicia och sofson på the ugly thrut(stavning:S) den va alla fall fett bra, och lite komisk iblan;D

har tyvär inga bilder för jag har råkat förstört (eller det bara blev så) min bild sak på min data:( ska fixa det imorn:)

Pussar jonna

Kommentarer
Postat av: alicia

och du ahr ine vart nått me mig i helgen då?

2009-09-21 @ 18:26:40
Postat av: jonna

jooo mannen men inte hela så man kan inte läsa om min helg på din blogg:O<33

2009-09-21 @ 21:33:13
URL: http://jopalu.blogg.se/
Postat av: Fanny

äääälsklings Jonna :D <333

2009-09-22 @ 21:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0