shaba:D

hej allihop,
han inte skriva igår för jag mådde så jäääävla dålig. men berättar lite snabbt om igår och idag:D
först va jag med alicia vi va hos henne och gjorde...ja ingenting faktist men vi hade kul:P
sen när alicia drog till täningen gick jag till lisa vi typ åt och hade lite skoj:)
sen skulle vi till boovallen men jag hade så jävla ont i magen och huvudet så pappa kom och hämtade mej..
när jag kom hem gick jag typ och la mej direkt och somnade typ vid 20:30 och sommnade:D hahah så jag va inte ett dug trött imorse.
men idag mådde jag bra så jag gick till skolan, det va rätt skön dag i skolan:)
jag slutade vid havl 3 och jag va m alicia i dag igen, vi gick först till mej och hämtade äggggggg, och åkte en till alicia för att baka kladdkaka:) mumms:):):):):):):):)
kakan blev ASGOD lite kladdig bara, haha:D
vid 6 åkte vi till mej och åt och bytte om för jag skulle på tränimg, nu har jag duschat och ska försöka orka med läxan;)

MUMMS:D

Lisa, jag och alicia på träningen:D

Jag och bestis på bussen;)<3

Jag och alicia när vi bakade:D<33

Jag på träningen:)( det e jag med luvan)
Pussar - Jona Banona

Kommentarer
Postat av: Anonym

du o alicia gär väl inte på fotboll

2009-10-01 @ 15:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0