Shaba;)

hejhej,
idag fick vi ääääntligen våra mac:D men kommer seriös inte palla släpa den här fram och tillbaka, kommer dö:O
så som jag lovade ska jag bööörja skriva igen nu, 
idag var jag me lisa, karin, jensa, wretling, esset, david, elias, adam och joel hemmas hos wretling:)
vi typ va där och gjorde typ ingenting, ahhah kul va?
sen skulle vi dra till boovallen för oscar skulle ha träning men han kunde inte va me för att esset fick damp på honom för att han vann över han på typ wow så han brottade ner honom så oscar typ fick ont i nacken....
stackars oscar min bebis..:(<3
jag o lisa o karin drog först till mej och åt sen åkte vi till boovallen kollade på deras träning och spelade stress=)
men vi 20 tog jag o karin bussen hem:)
Här e lite bilder jag tagigt idag;)<3
2 oootroligt snygga bilder på mej och elsa;D
Lisa bebis och karin min söötnos<33
JAG!!
Pussar jonna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0