måndag, igen...:D

hejehj,
idag började vi 10 och det va rikkkkkkktigtskönt så dan började väl bra men jag va rätt dålig av mej för jag hade glömt skåpsnyckeln och mina idrottskläder...
men det gick bra ändå:) jag slutade vid halv 3 och jag skulle va med alicia som slutar 16:40:(
så jag åkte till hennes skola och väntade:) där träffade jag martin min gulleplutt:D<3
vi satt och pratade så tiden gick fort, när hon slutade gick vi till forum och kollade på någon data alicia typ ska köpa:S
sen åkte vi till mej där åt vi och typ pratade:) vid halv 7 typ åkte vi ner till boovallen för ja hade träning;)
nu har jag städat garderoben, duschat och ätit lite:D
ska nog snart gå och sova börjar 08:10 imorn, ZzzzZzzzZ

Dagens outfit: (har ingen bild tyvär)
Grön långarmadtröja med typ blommor(ser lite av den på bilden nedanför)
Ljusblåa jeans
grå kofta


Pussar Jona Banona


Bebe<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0