Mån, tis, ons=)

Heeej,
jag färgade ju håret i söndags och det blev fint lite mörkare än väntat men fint faktist;)
har inte hunnit skriva men har fått veta att jag äntligen får min data på tisadag:D!
men tänkte berätta lite om dessa otroligt intressanta dagar;)

i måndags slutade jag tidigare än alicias och eftersom jag skulle va me henne åkte jag till hennes skola för att träffa henne:)
vi tog bussen till boo gård och "va" typ m wille och oscar lite och jag spankade wille hela tiden jag e bara bäääst!! sen drog vi hem till mej för jag skulle på träning senare vid 18:45 och lisa kom till mej vid 18:15 eller något sånt vi åt lite och sen åkte vi tillbaka ner till boo vallen för att ha träningen det va riktigt kul på träningen faktist det brukar inte va så kul men jag har i och för sej typ aöltid roligt när jag e me min älskling moa(A)<3

igår va det skolfoto jag blev verkligen inte vacker m man säger så, om dom inte blirt allt för hemska ska jag lägga ut bilder från det sen;) efter skolan var jag me lisa alicia och hanna N mina bebisar<3 vi hade lite soj i orminge först och sen tog vi bussden hem, alicia fortsate hem och jag hanna och lisa gick av vid mej. där gjorde jag och lisa lösnaglar och dom ser riktigt verkliga ut mina e rosa och lisas röda;) och så färgade vi lisas hår:) vid 7 drog hanna hem och jag o lisa till boovlis ahhahah vi kollade på grabbarnas träning och träffade sofia carro och hanna och så träffade vi elias rubbe och sajmon en lite kort stund. efter deras tränig pratade vi me några en stund sen drog vi hem!

och så idag.
idag träffade jag marione efter skolan och vi åkte för att träffa alicia vid forum vi gick in på coop och köpte hårfärg, ostbollar cola och choklad sen satt vi oss på en gräs plätt utanför forum och åt upp allt, och fyfan vad vi hade kul! Vid 16 åkte vi till mej för att färga marions hår det blev fint men hon blev inte nöjd...
och vid 19 hade jag träning igen, och innan hade jag och marione lite skoj vid bussen:)
träning gick fort, och nu har jag duschat och gjort läxan. Ska gå och lägga mej nu annars e jag död på morgonen:)

Pussar jonna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0