Helgen

shaba,

På matchen i lördags blev det 3-2 till dom :( men det va inte så hemsk som jag trodde fast ja spelade inte direkt så jätte bra men lisa gjorde mål alla fall :) sen efter så drog ja o mati till mej och typ åt sen på kvällen träffades jag o alcia vid pg´s för vi skulle gå och träffa marion vid bagarn :) vi gjorde inte så mkt specielt typ träffade massor. sen drog alcia hem och jag och marione va kvar ett tag sen åkte vi hem och såg på film pch sov:D
idag har vi varit på boo vallen me alicia och lisa vi hade skoj! senare drog lisa hem alicia till sin morbror ulf och jag o marion till orminge och köpte hårfärg, blont till marion och brunt till mej:) vi har precis pratat me min älskling jenniew hahahah:)<3 nu ska jag och alicia färga mitt hår och hon ska sova här!<3

pussar från oss!<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej ! Kan du svara på några frågor?



1. Vilken hårfärg har dù?

2. vart köper du dina snygga kläder?

3. Vilken skola går elias i ?



Tacksam för svar !



Nina <3

2009-09-07 @ 14:58:17
Postat av: Anonym

söta bilder

2009-09-07 @ 14:58:36
Postat av: jonna

hejhej tack:)

visst kan jag det,

1. just nu har jag brunt hår men på mångs bilder har jag nog blont eftersom jag har haft det rätt länge:)

2. dom flesta kläder köper jag på gina elr h&m men även på andra ställen.

3. elias gr i JP, vaddå ra?



2009-09-09 @ 22:18:56
URL: http://jopalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0