godnatt

shaba alla coola kameler (?)
idag va vi och simmade me skolan det va typ "simkunighetskol":)
men när vi skulle åka till nacka simhall va jag elsa och tilde lite failiga av oss vi missade bussen...
så vi fick stå och vänta på nästa och på bussen dit så satt vi och sjöng en riktigt cool liten melodi ahahha vi sjöng typ as höt för plötsligt så tittade en tant och gubbe bak på oss och skrattade lite, vi ba oops och typ blev helt tysta dom ba'. det va bra fortsätt! och vi typ dog av skratt det va så jäävla kul:D
alla fall efter badet va jag me alicia va va lite i forum sen åkt vi hem till mej och på vägen ditt tog vi lite cooola bilder;) vid tjugo i 6 typ kom lisa till mej och alicia drog hem så pappa sjusade mej o lisfis till stallet för jag skulle rida:) OCH LISA MIN BEBIS SKA ÄÄÄNTLIGEN BÖRJA RIDA, eller typ hon ska prov rida nästa vecka:D<3
jag red pelle ovh vi red ut det va riktigt skoj faktis och lisa satt bakom min ridlärare som körde fyrhjuling längst fram, hahah lisfis...<3
Lite bilder från idag:


Nu så måste jag fan ta o lägga mej men först e det bara en sak jag måste säga:
Lisa och marion om ni läser det här ta åt er, för jag lovar att både jag och alicia älskar er enormt myckte!
och vi ska inte lämna någon av er för den andra, vi har verkligen haft något specielt med er båda två men inte bättre med den andra<3 asså vi älskar er båda det lovar jag! så snälla...
vad tror ni egentligen om oss ?
hur kan ni båda vilja ha kvar oss så mycket om ni n tror såna saker om oss som att vi skulle lämna någon av er ? asså seriöst varför ?
vi har precis fått tilbaka vår älskade marion så varför skulle vi då vilja förlora henne igen?
och vi har ganska precis fått en ny underbar kompis, så varför skulle vi vilja mista henne redan?
dom frågorna vill jag gärna ha svar på innan ni säger något sådant igen:)
det kanske sårar oss också ? att ni får det att kännas som om vi måste välja..</3
så snälla bara lev med att vi älskar er båda och vill ha kvar er båda, snälla..
om ni nu älskar oss kan ni väl bara göra oss den tjänten, eller?

Pussar eran Jonna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fjortiisar :o

2009-09-24 @ 21:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0